سفارش تبلیغ
صبا ویژن

0 تا 100 راهنمای خرید نرم افزار دندانپزشکی

شاید شما هم از آن دسته دندانپزشک هایی  باشید که از کاغذ بازی و سختی های استفاده از کاغذ برای آرشیو کردن اطلاعات و سوابق بیمار  خسته شده باشید و دوست داشته باشید که تمامی کارهای خود را در این دنیای هوشمند، به وسیله نرم افزار های مدیریت  دندانپزشکی انجام دهید. 

آیا می دانید که یک نرم افزار دندانپزشکی باید دارای چه قابلیت هایی باشد که برای استفاده در کلینیک یا مطب شما مفید باشد؟ 

اگر می دانید که چه قدر خوب؛ اگر هم نمی دانید اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله به بررسی همین موضوع خواهیم پرداخت و ذکر خواهیم کرد که یک نرم افزار مدیریت دندانپزشکی خوب، دارای چه امکاناتی باید باشد. پس با ما همراه باشید.

نرم افزار دندانپزشکی لبخند

یک نرم افزار دندانپزشکی مناسب، چه امکاناتی باید داشته باشد؟

یک اپلیکیشن دندانپزشکی، زمانی مناسب و قابل استفاده است که نسخه متناسب با هر سیستم عامل اعم از ویندوز، اندروید و.. را داشته باشد و قابلیت استفاده چه در حالت آفلاین، چه در حالت آنلاین را داشته باشد. هم چنین دارای همگام سازی خودکار بین نسخه های مختلف وصل شده به یک حساب کاربری باشد.

علاوه بر این موارد یک برنامه دندانپزشکی، باید قابلیت های دیگری را نیز دارا باشد که به شرح زیر است:

  • بخش اطلاعات پایه: یک اپ دندانپزشکی اگر قرار است که در یک مطب یا کلینیک مورد استفاده قرار بگیرد، باید دارای بخشی باشد که شما بتوانید در آن تمامی خدمات خود، نام کلینیک خود و آدرس و ساعت کاری خود را در آن وارد کنید. شاید برای شما سوال شود که چرا، ولی این بخش برای مدیریت تمامی قسمت های دیگر به کارتان خواهد آمد. مثلا شما با وارد کردن یکی از خدمات های ارائه شده، می توانید مشاهده کنید که روزانه چند نفر از این خدمت استفاده می کنند و به نوعی درباره نقاط ضعف و قوت کار خود اطلاع پیدا کنید.

  • بخش بیماران: مهم ترین بخشی که هنگام خرید یک برنامه مدیریت دندانپزشکی باید به آن توجه کنید، این قسمت است. این قسمت از برنامه، باید دارای امکاناتی از قبیل فرم وارد کردن اطلاعات شخصی بیمار، تعیین وقت برای بیمار و وارد کردن عکس دندان و یا اطلاعات دیگر از قبیل مبلغ پرداختی توسط بیمار باشد.

  • بخش یادآوری کارهای روزانه: در ویژگی قبل اشاره کردیم که یک برنامه مناسب، باید قابلیت تعیین وقت را دارا باشد. حال یک برنامه خوب، با استفاده از همین قابلیت و موارد تعریفی دیگر، نوبت ها و کارهایی که در طول روز دارید را برای شما آماده و به شما گزارش می دهد و شما می توانید به طور کامل از پلن روزانه خود آگاهی داشته باشیدو برنامه ریزی مناسب برای وقت های خالی خود انجام دهید.

  • بخش حسابداری: یکی دیگر از مهم ترین بخش های مورد نیاز، بخش حسابداری است. شما باید اطلاع داشته باشید که یک بیمار، چه قدر بدهکار است و مقدار درآمد ماهیانه و هزینه های خرج شده مانند خرید موارد اولیه  و…. که همه مرتبط به بخش حسابداری است، را بداند. 


این قابلیت ها مهم ترین نکاتی هستند که یک نرم افزار دندانپزشکی باید داشته باشد. نرم افزار دندانپزشکی لبخند، یکی از این برنامه ها  است که علاوه بر قابلیت های بالا، قابلیت های فراوانی دیگری نیز دارد که شما را شگفت زده خواهند کرد.

 

امیدوارم از پست راضی بوده باشید. در بخش نظرات با ما در ارتباط باشید.