سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نقش نرم افزار کلینیک دندانپزشکی در مدیریت کلینیک

مردم صرفا بر اساس عادت و تجربه به یک کلینیک دندانپزشکی مراجعه می کنند. دلیل اقبال بیشتر مردم و مطرح شدن نام یک کلینیک دندانپزشکی چیست؟ قبل از پاسخ به این سوال بهتر است بدانید که در سال های اخیر پروژه های مربوط به حوزه کلینیک های زیبایی و پزشکی و دندانپزشکی بعضا با شکست روبرو شده و حتی مجبور شده اند کلینیک را تعطیل کنند. شما هر چقدر هم که برای تجهیز کردن کلینیک خود هزینه کرده باشید و محیط را شیک و لوکس کرده باشید، اگر مدیریت درستی بر منابع انسانی و تجهیزات و بخش های مختلف نداشته باشید به درستی پیش نخواهید رفت. در این جا باز هم کامپیوتر و برنامه نویسی قدمی برای پیشرفت دیگران برداشتند و با ارائه ی نرم افزار دندانپزشکی، امکان مدیریت تمام و کمال یک کلینیک دندانپزشکی را برای صاحبان کلینیک فراهم کرده اند. در ادامه مطلب قصد داریم تحولاتی که نرم افزار کلینیک دندانپزشکی در کلینیک شما به وجود می آورد را بررسی کنیم تا شما بتوانید بسنجید که تا چه حد به چنین نرم افزاری نیاز دارید. 

تخصص های یک نرم افزار کلینیک دندانپزشکی

این گونه نیست که نرم افزار فقط پذیرش بیمار را برای شما ساده تر کند، این نرم افزار قرار است در همه ی سطوح مدیریتی به شما دسترسی کامل داده و بسته به نیاز برای هر بخش زیر مجموعه ای از نرم افزار با دسترسی محدود در اختیار پرسنل قرار دهد تا ضمن اینکه آنها کار خود را پیش میبرند، مدیر مجموعه بتواند هر زمان که خواست بر روند کاری هر بخش و برای هر بیمار نظارت کامل داشته باشد. اگر بخواهیم یک دسته بندی کلی از حوزه هایی که نرم افزار کلینیک دندانپزشکی در آن دخالت می کند ارائه کنیم به شکل زیر خواهد بود:

  • پذیرش و پرونده سازی برای بیماران

  • پرسنل و زمانبندی حضور آنها

  • حسابداری 

نرم افزار کلینیک دندانپزشکی

  • بیمه و اعمال تعرفه های مربوطه

  • کنترل انبار 

  • مدیریت

  • ثبت تماس ها تا سطح ضبط مکالمات

  • حضور و غیاب کارمندان

  • امکان اتصال به پرینتر های پیشرفته، کارتخوان و ...

نقش نرم افزار کلینیک دندانپزشکی در مدیریت کلینیک

دسترسی های آنلاینی که این نرم افزار کلینیک دندانپزشکی به مدیریت می دهند بسیار وسیع است؛ ثبت میزان مالیات بر کارکرد دندانپزشکان، تهیه نمودار از عملکرد دندانپزشکان مرکز و میزان رضایت مشتری، ثبت تخفیف ها و گروه های تخفیفی مختلف در حسابداری، تهیه گزارشات مالی از تمامی دریافتی ها و هزینه های کلینیک، تهیه نمودار سود و زیان کلی کلینیک دندانپزشکی، تعیین سقف پوشش بیمه برای هر بیمار و امکان یادآوری (reminder) برای کارهایی که می خواهید در آینده نزدیک انجام دهید همگی از قابلیت های نرم افزار کلینیک دندانپزشکی است.

نرم افزار دندانپزشکی لبخند

 

برای تهیه یک نرم افزار دندانپزشکی، شما باید همه ی نیاز های خود را در نظر بگیرید و آنها را با قابلیت های نرم افزار مقایسه کنید. اگر در این مقایسه نرم افزار پیروز شد، میتوانید برای خرید آن نرم افزار اقدام کنید. به یاد داشته باشید، پشتیبانی در چنین نرم افزار هایی بسیار با اهمیت است به همین خاطر ما نرم افزار کلینیک دندانپزشکی لبخند را به شما توصیه می کنیم. با مراجعه به وب سایت labkhandsoft.com با تنوع محصولات و برنامه دندانپزشکی لبخند آشنا شوید.